lördag 13 juni 2009

VÄRLDSSTICKDAGEN

Har jag varit o firat idag. Vädret satte ju lite käppar i hjulet så den där dagen på gräsmattan, den blev det inget av. Men vi stickade i alla fall (inomhus).

Koftan växer sakta men säkert, känns som om jag har 400 maskor på stickorna men så många är det inte riktigt. Har dock inte räknat dem. Fint som snus blir den i alla fall. Bild kommer imorron.

Sen har jag köpt garn till en själ till min dotter som skall gifta sej i höst. Hela familjen skall åka upp till Mellansel. Till och med mina gamla föräldrar som är i 80-års åldern. Skall bli jätteroligt. Vi hälsade på i vintras och jag har då aldrig sett så stora snödrivor. Åka snöscooter gjorde vi med, vad det var roligt! Det hoppas jag få göra fler gånger!!!

Nu skall mannen och jag lösa sommarkrysset

Ha det Curi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar