söndag 28 juni 2009

BILDERNA


Här kommer de lovade bilderna på Koftan.
Tycker den blir härligt, men kan inte riktigt bestämma mej för hur långa jag skall sticka ärmarna.
Men lite längre skall de bli i alla fall. Är lite rädd för att de skall bli längre när jag använder den, av tyngdkraften liksom, och det finns inget värre än för långa ärmar.







Nu har mina gamla föräldrar anlänt från Nederländerna. Strongt gjort att köra hit på 13 timmar. Det var inte lika fint väder i Tyskland för där regnade det. Sonen och sambon var också här och väntade in de "gamla" , sen åt vi middag och avslutade med en stor skål jordgubbar med glass. Jordgubbarna ur sonens trädgård. Smaskens.
Ha det Curi

2 kommentarer:

  1. Vilken skillnad det blev efter ändringen. Mysigt att få samla familjen runt sig så där och härligt att gamla svedala visar sig från sin bästa sida också.
    Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Ja, du, liteee bättre är det ju, ingen feber idag, men brinnande huvudvärk och muskelvärk. Det beror nog mest på brist på kaffe och att andra muskler varit så låsta de senaste dagarna...

    Hälsa Pake och Beppe, jag skulle ringt igår, men det orkade jag inte riktigt.

    *kram*

    SvaraRadera