lördag 27 juni 2009

ÄNNU INGET DOPP

Men vädret har ju varit helt underbart. Var ledigt i fredags o då blir ju helgen så härligt långt. Skall vara ledigt nästa fredag också o sen har jag semester, Stickorna ligger vässade för då skall det stickas och virkas!!!

Uppifrånochnerkoftan växer för var dags som går, bilder kommer imorron, bålen är tillräckligt långt så nu sticker jag på ärmarna. Kanske om det är mycket garn över att jag förlänger bålen lite till men det får vi se då.

Sen får det bli en virkning tror jag, en väska kanske?
Har inte tvättat väskan jag stickade heller än, den skall ju tovas i maskin, det kan ju vara ett sommarprojekt också.

Kanske det finns nån därute som vill luka min trädgård? Det verkar som jag har för mycket annat att göra när jag är ledigt :-)
Jag bara älskar att handarbeta. Och jag kan bara titta på mina garner och tänker jag vill ha mer, vet inte vad jag skall göra men bara att veta att det ligger garn i skåpet räcker.

Kanke Tant Kofta eller nån annan drar igång nåt så roligt som "vår" kofta igen???
Då är jag med!!!

Ha det Curi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar