söndag 21 juni 2009

OJ

Redan 500 besökare, helt otroligt och roligt. Undrar vilka alla dessa människor är, det är ju inte många som lämnar kommentar. Hade varit kul o veta men det får man ju inte och det gör inget.

Koftan växer som ni ser nedan och jag är såååå nöjd, skall virka runt hela koftan sen när den blir färdig och på så sätt minska lite på halsringningen.
Det ser lite lustigt ut vid ärmarna men jag sticker dem fram o tillbaka o inte runt så den ene armen är på en runtsticka och den andre på ett par strumpstickor, men jag hade bara tre så det ser lite lustigt ut när jag provar den.
Bålen blir jättebra och jag tror ärmarna med blir det.
Koftan du är en pärla som lärt oss detta.


Nu gäller det att hitta knappar som passar till vilket nog inte blir det allra lättaste, men det blir kul o leta lite överallt.
Jobb imorron igen så då blir det inte lika mycket stickat som på denna långa helg. Men snart semester jippie!!!
Ha det Curi

1 kommentar: