söndag 14 juni 2009

INTE RIKTIGT FRAMME ÄNNU

Trodde jag var framme vid delningen nu men nix, kolla själv!






Det kommer att bli för trångt under armarna så jag tänker sticka en mörk rand till i vilken jag kommer fortsätta öka på fram o bakstycket så det inte blir för liten rund bålen.
Detta kommer jag dock inte hinna ikväll då jag har 378 maskor på stickorna!! Inte trodde jag de skulle bli så många :-))
Skönt är det i alla fall att solen skiner på oss här i Blekinge, passade på att ge en av våra hundar sin sommarfrisyr vilket betyder att hon blev av med i princip hela sin päls, de älskar det.
Titta bara:



En stycke lycklig vovve, imorron är det morbrors tur och sen får jag ta syrran i helgen. Den siste har inte så mycket päls så hon slipper.
Nu skall jag gå o sticka några varv till för jag är så sugen på o dela upp koftan så man kan prova på "riktigt"
Ha det Curi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar