torsdag 3 september 2009

PRISET

Tack Pysseltrollet, redan idag fick jag det härliga orange garnet och tankarna snurrar. Vad skall jag göra av det här? Jag tror jag tar det lugnt och låter ett beslut mogna fram. Kan inte visa bild på garnet eller min vackra kalla som jag fick av sonen o hans sambo. Mannen i mitt liv är nl. på en liten flerdagars utflykt med jobbet och han har ju så klart tagit kameran med sej.
Men han är ju hemma igen senast söndag så då kan det bli några bilder.
Annars händer det inte så mycket, hemliga projektet är snart klart o sen blir det lite muddar innan jag skall börja på mamma´s kofta igen. Hade tänkt att den skulle bli julklapp men händerna säger ifrån, de värker lite så jag får ta det lite lugnt ett tag. Det blev ju mycket stickning i somras och det straffar sej lite nu.

Ha det Curi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar