onsdag 23 september 2009

BRÖLLOP

Nu börjar det att närma sej, dagen D då vår dotter skall gifta sej. Torsdag nästa vecka flyger vi upp till Mellansel och sen är det bröllop på lördag. Söndagkväll åker vi tåg hem igen.
Har vi (o) tur ligger det snö däruppe men chansen är inte stor säger dottern. (o) tur? Ja beroende på med vem man talar här hemma. Jag älskar snö och gubben min avskyr det. Dock hade vi jätteroligt bägge två när vi var uppe i våras, vi åkte snöskooter. Det var bland det roligaste jag har gjort nån gång. Rekommenderas varmt.

Idag lyckades jag äntligen hitta kläder, och sen vilka!!!! jag är jättenöjd, bild kommer efter brölloppet. Det behövdes besök i tre olika städer innan jag hittade, paniken började växa men nu är jag sååå nöjd.


Ha det Curi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar