söndag 6 september 2009

HEMLIGA PROJEKTET

är klart nu, skall bara blockas, det fortsätter dock att vara hemligt ett tag till :-) Skönt dock att kunna börja med lite nya saker eller göra några andra färdigt kanske.
Håller på med angoramuddarna nu, och samtidigt skall det bli några varv på den lila uppifrånochnerkoftan.
Den gula är lagt på is till efter jul. Den är ju en sommarkofta och den skall jag ha själv så det är inte så noga med den.

På torsdag skall sonen och sambon resa på sitt livs semester, det skall åka till Afrika i 18 dagar. Först en safari och sen bad och sol, jag är så avundsjuk, men jag unnar dom det. Vi börjar att fundera själv på en resa men kan inte bestämma oss vart vi vill resa, nån som har ett tips???

Kallan som jag lovade bilder på mår inte så bra, en bit har ruttnat bort så jag väntar och ser om den klarar sej. Färgen är mörk lila, eller svart, jag gillar den skarpt och hoppas verkligen att den överlever.

Spinnrocken snurrar hela tiden i mitt bakhuvud men än har jag kunnat motstå frestelsen att plocka ner den från vinden. Tant Kofta och Fale Artut vad är det ni ställer till med i mitt stackars huvud. :D


Ha det Curi

1 kommentar:

  1. Det var fale som satte griller i mitt huvud så spinnrocken kom fram.
    det är väldigt roligt att spinna.
    hej fr. Koftan

    SvaraRadera