torsdag 6 augusti 2009

IGÅR

Badade vi för förste gången i år, dååligt, brukar bada ofta annars men i år blev det bara inte av.
Det var kallt i vattnet och maken doppade sej först, ett tag tänkte jag nej inte i detta kalla men då får jag höra hela vintern att han minsann badade så jag doppade mej med.

Annars går livet sin gilla gång, jobbar igen o förste veckan är snart gjort, förste veckan är värst, sen är man in i trallen igen.

Sticka gör jag, det hemliga projektet är snart klar till hälften, och jag är fortfarande lika nöjd. Sen har jag börjat på ett par pulsvärmare i mitt angoragarn med lite pärlor på, bild kommer när den förste är klar.

Sen har tradjazzfestivalen i Hällevik sin början idag, får se om vi tar en sväng dit. Kan verkligen rekommenderas, särskild i detta fina väder.


Ha det Curi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar