torsdag 2 juli 2009

ÄNTLIGEN SEMESTER

Grattis på födelsedagen dotra mi!
Nu har den underbara semestern startat, den startade med att jag stickade färdigt ena armen på koftan, den är tillräckligt lång så nu är det bara arm nr 2 kvar.
Sen så klart festa trådar virka runt o blocka men det går ju rätt så snabbt. Sen äntligen kan jag lägga in den på Koftanskofta. Jippie.
Om det inte är lika varmt imorron eller första bästa svala dagen skall jag till stan o hämta mina glasögon för de har anlänt, passa på o göra ett besök i garn o tyg affär för att hitta knappar till koftan och kanske ett nytt projekt?
Är sugen på att virka en väska men hittar inget snyggt mönster :-(
Nån som har ett tips?


Ha det Curi

1 kommentar:

  1. Tackar!

    Jag vill virka vilda mormorsrutor och göra en väska av... med innerfoder, typ.

    SvaraRadera