måndag 27 juni 2011

ÄNTLIGEN

Min blogg har varit på vift och legat på den tyska servern ett tag. Det gick inte att logga in eller någonting. Fler som har råkat ut för samma sak?

Men stickorna har inte varit stilla om ni tror det. Det har blivit en kofta i en grön nyans, en Annis en candleflame o nu håller jag på med en tunika i lin.

Däremellan har det blivit en grytlapp som är nästan klar. sen skall det bli disktrasa med.

Vad annars har hänt? Tja inte så mycket som sagt jobba heltid tar sin lilla tid så...

Helylle har jag besökt flitgt och en hel del garn har det blivit på rean och nu skall ju affären flytta.
Jag tror det blir jättebra på det nya stället.

Stickkafé på helylle har jag besökt två gånger sen blev det sommaruppehåll synd för det var jättetrevligt, men det kommer igen i höst.

NU skall jag njuta av sommaren och flirta med gubben om han inte kan ta lite bilder med vår nya kamera på dom alster jag har åstakommit sen sist. Tänk er jorgubbarna mognar som bara den och de är så goda, gå o plocka dom solvarma bären, vilken lyx.

Ha det bäst Curi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar