söndag 28 februari 2010

VÅR

Pratar en hel del på skype med min dotter och en massa andra människor. Dottern och jag diskuterade citroner så klart :-).
Då frågade en som jag pratar flitigt med vad vi höll på med? Jag gav henne min bloggadress och hon blev helt förtjust i sjalarna. Hon skojade den där ene den är till mej va??
Neeeej men jag kan sticka en till dej, skicka garn så ordnar det sej.
Så i fredags kom det ett litet paket med posten med en Zauberball i, kommer en till för hon vill ha en större.
När paketet kom fick jag vårkänslor.




Tycker inte ni med att det bara skriker "vår" om dessa färger?
Helt underbart, så började så klart att sticka på lördagskväll trots alla goda föresatser om UFO och dylikt.









Har inte kommit så väldigt långt, men man riktigt ser hur fin den kommer att bli, och jag blir glad varje gång jag sticker ett varv.



I fredags var jag o handlade de förste fröarna med så nu skall de snart ner i små krukor så det kan bli tomater och annat gott i sommar





Ha det Curi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar