lördag 28 november 2009

NEJ,

nu börjar det likna som om jag skulle bli helgbloggare jag med, det är inte meningen men det är som om dagarna inte vill räcka till riktigt.
Jobbat extra denna veckan med. Har ju tid till det men det är ovant att inte komma hem som vanligt och det blir inte mycket gjort dom dagarna.

Vet ni nåt? Det är inte bra att prenumerera på Helylle´s nyhetsblad. :D Det kom ett i veckan och jag hade faktiskt ärende in till kristianstad så jag pep inom så klart. Eva lockade med ett nytt strumpegarn och jag har varit sugen länge på att lägga upp et par strumpor. Skyller lite på Dödergök, hon sticker ju massor av strumpor.
Så jag pep in till helylle när jag ändå var i stan och kom hem med två olika färger i det nya garnet. Det delar liite på sej när man sticker i det men det är ett fantastiskt skönt garn, Bilder? För sent på dagen kanske om solen skiner imorron.

Ha det Curi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar