söndag 22 november 2009

KONSERT

Mycket jobba blev det veckan som gick, skulle ju ha berättat för er om konserten jag var på förra lördagen.
Min favorit sen barndomen Cliff Richard and the Shadows spelade på Malmö-arena. Och vilken spelning sen!!!! Inte trodde man att fyra "gamla" gubbar, förvisso med lite hjälp av andra musiker,
skulle kunna hålla låda på detta viset i 2½ timme.
Som han sjöng och som de spelade, tiden bara försvann. Alla hits spelade dom, man vrålade med hela kvällen, trodde jag skulle bli hes, men det blev jag inte.
Och inte stod han stilla på scenen heller det var full rulle på honom, Cliff alltså, Shadows kunde ju inte dansa runt iom de spelar instrument, jag var salig när vi kom därifrån.
Får tacka dottern som satte fart på mej, mamma OM du skall se han så får du passa på nu, han blir ju inte yngre. Och så glad jag är att vi gjorde det, det gav mersmak.

Julklappsstickningen är inne på slutspurten, så inget nytt att berätta där.
Skall dock på stickkurs i början av dec, skall lära mej sticka Möbiusstickning, jätteroligt verkar det.


Ha det Curi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar