torsdag 8 juli 2010

ÄNTLIGEN

har jag fått en annan dator nu skall jag bara lära mej med hur jag får in mina bilder.

Förra veckan var vi uppe i Mellansel hos vår tös tillsammansmedmina gamla föräldrar, vi flög upp, mormor var inte stormförtjust. :-) Men det gick och vi hade en trevlig tid däruppe.

Hemma igen blev det en runda till Kristianstad för att köpa knappar till mormors kofta. Så klart blev det en vända till Helylle med och en del garn fick följa med hem för att bli en bolero. drops mönster nr 118-20 kanonfin blir det

Annars njuter jag av värmen och av att titta på mina växter i drivhuset, upptäckte förste början på en melon idag. Mina djungelgurkor har inte börjat blomma än och passionsfrukten är bara pytteliten. Bara ett frö av fem tog sig, hoppas jag kan hålla den vid liv för den skall komma igen varje år, klippas ner i november. Spännande!

Ha det Curi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar