lördag 30 januari 2010

KLART!

Nu har jag gjort alla babykläder till A´s baby färdigt. Hoppas han blir fint i dem, lille Alve. Skall skicka det på onsdag när jag har varit på Helylle för att handla lite garn till mej och sen stickor till dottern.
Vi skall sticka det alla människor verkar sticka i dagarna nl. sjalen Citron. Men den blir ju så fint. Hoppas att kunna hitta en somrig färg så man kan ha den på sommarkvällarna. Vi skall sticka den samtidigt även om hon sitter upp i höga norr och jag nere i Blekinge.

Sen är det bara ett måste att beta av lite på högen med UFO´s tror jag skall lägga upp en lista över vad jag håller på med så jag kan stryka efterhand. Det lär behövas för det är ju mycket roligare att börja på nåt nytt.

Svärdottern har bett om en fuskpolo i tunt garn att ha när hon tränar fotboll, nån som har ett bra mönster? Så lite nya projekt blir det trots allt.

Ha det Curi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar